Hotel Carter - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu Hotel Carter - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Hotel Carter

Door: annemiekvlaanderen

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

07 Januari 2012 | Nederland, Cuijk

Hoe stom kun je zijn, oftewel, lees nooit recensies! Nadat ik een hotel geboekt had in New York, bedacht ik me dat ik weleens recensies kon gaan lezen over betreffend hotel. Aha, daar word je vrolijk van: hotel Carter heeft jaren op nummer 1 van Amerika's meest smerigste hotels gestaan. Dat is nog niet eens zo erg, we zijn wel wat gewend in India, maar het is tevens een echt horrorhotel. Darrell Bossett, werkeloze arbeider, was gearresteerd nadat hij met de politie had gevochten op de vierde verdieping van het Carter hotel in december 1980. Hij werd gearresteerd voor een moord. Maar ach, dat was een arrestatie, valt mee zou je denken.... In 1983 werd een kindje van 25 dagen oud vermoord door haar vader Jack, een inwoner van het Hotel. Alsof het niet genoeg is: Een vreemd liftongeluk een paar jaar voor deze moord, en in 1999 werd een bediende van het hotel aangeklaagd wegens moord. Tijdens een gevecht bij de receptie doodde hij zijn collega met een mes en hamer. In 1987, werd een half ontkleedt lichaam van een vrouw gevonden in de tuin van het hotel, met haar handen op haar rug vastgebonden, waarschijnlijk uit het raam geduwd. Lekker dan!!! In augustus 2007 vond een kamermeisje een lichaam gewikkeld in plastic onder het bed van kamer 608.
Poeh, dat is me een rijtje. We hebben even getwijfeld, maar we gaan het gewoon doen. De laatste berichten zijn beter, het Hotel is gerenoveerd en schoner. Nog een pluspunt is dat het Carter hotel vlakbij Time Square ligt en erg betaalbaar is...ja, dat mag ook wel met deze geschiedenis! http://www.tripadvisor.nl

• 25 Februari 2012 - 17:58

Miranda:

Leef je nog....tis zo stil hier??

• 26 Februari 2012 - 13:29

Annemiek Vlaanderen:

Ja, gelukkig wel, wel slapeloze nachten door allerlei geluiden....ha ha. Waarschijnlijk ratten.