Staartje van de reis, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu Staartje van de reis, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Staartje van de reis, Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

19 November 2012 | Thailand, Bangkok

Een lange maar leuke reis met de bus naar de grens van Cambodja en Thailand. De overgang verloopt redelijk soepel, de paspoorten worden goed gecontroleerd zo ook het visum van Cambodja. Bangkok is druk, we slapen in het Viengtai hotel hartje backbackerscentrum. Dat is dus weer even wennen. We kijken onze ogen uit, hippies, mannen die eigenlijk vrouwen zijn of andersom en er wordt overal gezegend met geld of geofferd met fruit en bloemen. We doen het rustig aan. Morgen tenslotte is onze terugvlucht naar Nederland, we horen dat het er 5 graden is, dat scheelt verdorie 30 graden!! We zijn wel blij dat we naar huis gaan, het was een geweldige reis, we hebben veel gezien en meegemaakt en de groep was geweldig. Het eten, vooral in Vietnam was heerlijk, Cambodjaans eten is erg botterig en graterig en vooral heel erg pittig. Zo pittig dat je het eten niet meer proeft.
Het afscheidsdiner is gezellig, de groep gaat uit elkaar, sommige reizen verder en anderen gaan morgen naar hun huis. Wie weet ontmoeten we elkaar ooit eens tijdens een andere reis, zoals we afspreken en anders treffen we elkaar op facebook!