themakamer - Reisverslag uit Bergamo, Italië van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu themakamer - Reisverslag uit Bergamo, Italië van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu

themakamer

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

08 Augustus 2012 | Italië, Bergamo

Ons Hotel, hostello A.I.G Bergamo is een hostel gebouwd tegen een berghelling. De kamer ziet er schoon uit. Thema van onze kamer is back to the 80's en helemaal uitstekend doorgevoerd tot in de kleinste details. Blauw overheerst, plafond is blauw, helft van de muur is blauw gemarmerd en de bedden hebben een ijzeren rondgebogen frame. Verder staat er een jaren 80 locker in. Tenminste, ik hoop dat het een bedoeld jaren 80 thema is. Ik mocht met gepaste trots plaatsnemen op het bovenste stapelbed wat mij een waar genoegen was, Het was weer even terug naar mijn kampperiodes, waar alle jeugd zo snel mogelijk naar de slaapzalen snelde om het beste plekje te verkrijgen, ook toen was ik niet zo snel.... Slapen op het bovenste stapelbed vergt een grote nachtelijke inspanning, namelijk meedraaien op degene die beneden ligt. Aangezien dat mijn oudste-puberzoon is, die volgens mij al zijn bewegingen bewaard tot in de nacht, zat ik tegen een zeeziek-ervaring aan. Desalniettemin heb ik redelijk geslapen. Vanmorgen, tegelijkertijd met mijn wekker, gingen alle kerken in de omgeving af. Helaas waren die niet uit te zetten, dus toch maar hop, boink, stapelbed uit en op naar het ontbijt. Overigens was het ontbijt goed verzorgd, goede koffie, vers fruit, yoghurt en lekkere broodjes.
Nog even uitrusten en genieten van de opkomende warmte en dan eens kijken wat Bergamo ons te bieden heeft. Het uitzicht is in ieder geval mooi. We kijken zo het dal in. Heerlijk, vakantiegevoel!!!