Meneer Trump - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu Meneer Trump - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Meneer Trump

Door: annemiekvlaanderen

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

26 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Meneer Trump heeft een prachtig gebouw laten bouwen vlak bij Central Park. Een statig glazen wolkenkrabber. Binnen alles marmer en koper. Natuurlijk een kijkjhe gaan nemen en een kop koffie genomen. En op het toilet van Donald even geplast... gratis! Dankjewel meneer Trump!
Rockefeller centre is natuurlijk ook een bezoek waart, waarom....eigenlijk heb ik geen idee. Het is sjiek, beneden op een binnenplein ligt een schaatsbaan en het is een van de dingen die je gewoon bekeken moet hebben.
We slapen trouwens best wel relaxt de hotelkamer, het ziet er oke uit. Slaapkamer is netjes, gang is schoon en volgens mij wordt etage na etage gerennoveerd. Al met al dus een meevaller, en echt wel op de hoek van Time Square. 's Nachts krabbelt wel iets rond aan de buitenkant, volgens mij een dikke rat die ik in mijn droom al verslagen heb, maar misschien is het ook wel gewoon iets anders.

• 27 Februari 2012 - 14:49

Miranda:

Jij voelt gewoon spoken.....IEEEEUW!!

• 27 Februari 2012 - 16:50

Annemiek:

@ Miran: Zal dat het zijn? Ik zat al te twijfelen. Hoe zijn de voeten???