Dan trek je ff een gek bekkie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu Dan trek je ff een gek bekkie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Annemiek Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Dan trek je ff een gek bekkie

Door: annemiekvlaanderen

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

24 Februari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar sta je dan, aan de incheckbalie. Op het moment dat meneertje vliegtuig ging bellen, wisten we het....hier klopt iets niet. Onze vlucht bleek geannuleerd te zijn, we vertrekken pas een dag later. Nu kan ik niet echt goed vloeken in het Duits, maar ik geloof dat meneer vliegtuig het wel begreep. We konden hals over kop een vlucht nemen, iets eerder en naar een ander vliegveld. Niet JFK, maar het wordt Newark. Ook goed. Vreemde is dat ik de avond van tevoren een onrustig gevoel had. Geen goede-reis-zenuwen, maar echt onrustige buikpijn. 6x tas her-inpakken, 5 keer kijken vanaf waar we vlogen enz. Ik had het toen al moeten snappen...... Al met al een voordeel, we moeten nu een dag langer in New York city blijven, want ook onze terugvlucht is een dag verzet.